دستکش کف دوبل

تولیدی ایمن آریان برترین تولید کننده ی تخصصی انواع محصولات ایمنی چرمی در جمهوری اسلامی ایران است. تاکید بر برترین بودن؛ پشتوانه ای از قدمت، تجربه، تحقیق علمی و میدانی را پشت سر خود دارد. استفاده از مواد اولیه شرکت های معتبر در صنعت چرم و پارچه و بهره گیری از نیروهای کار آزموده در تولید، موجب تمایز محصولات این شرکت در مقایسه با محصولات مشابه در بازار گردیده است.

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

دستکش کف دوبل چیست؟
دستکش کف دوبل نوعی از دستکش های ایمنی است، که در برخی از حرفه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

همانطور که می دانید رعایت برخی از نکات ایمنی جهت حفظ سلامتی خود و دیگران لازمه شروع یک روز کاری می باشد.

اینکه اشخاص چه نوع پوشش ایمنی را استفاده کنند، بسته به نوع آن شغل است.

برای مثال می توان گفت: لباس دیر سوز، لباس نسوز، شیلد رویت مواد مذاب، دستکش کف دوبل چرمی، مقنعه ریخته گری، آستینچه چرمی، آستینچه نسوز، کلاه نسوز، پابند ریخته گری، دستکش ماری، پابند چرمی، کفش ایمنی نسوز و … هر یک به نسبت شغل مورد نظر جهت حفظ سلامتی افراد از خطرات آن شغل مورد استفاده قرار می گیرند.
دستکش کف دوبل چرم، یکی از انواع مختلف دستکش های کار است که در تعدادی از مشاغل مورد استفاده قرار می گیرد.

این نوع از دستکش ایمنی با دارا بودن دو لایه چرم ضخیم و قطور در قسمت کف دستکش ساخته می شود.

علت این دوخت ضخیم و دولایه، افزایش طول عمر، بازدهی بالا، افزایش ضخامت، بالا بردن مقاومت دستکش و مهم تر از همه ایمنی دست ها و انگشتان شما در برابر بروز خطرات احتمالی در حین کار است.

بالا بودن ضخامت این نوع از دستکش ها باعث شده است که در بعضی از شغل ها و صنایع که به حساسیت و دقت بالا نیاز دارند، مورد استفاده قرار گیرند؛ زیرا این نوع از دستکش ایمنی که با نام دستکش کف دوبل ساخته می‌شود، از دستان شما در برابر اشیای تیز به خوبی محافظت خواهد کرد.

دستکش کف دوبل بیشتر از جنس چرم اشبالت شده هستند. دستکش کف دوبل مقاومت بسیار بالایی نسبت به گرما از خود نشان می دهد و به همین سبب نیز برای کاربردهای جوشکاری مناسب است.

تفاوت دستکش کف دوبل با دستکش چرمی معمولی در این است که کف این دستکش یک لایه بیشتر و اضافی دارد و از دست ها بیشتر محافظت خواهد کرد.

لایه چرمی اضافه شده در این دستکش، باعث بالا رفتن مقاومت آنها نسبت به سایش و حرارت شده است. البته این را هم بگوییم انعطاف پذیری این دستکش ها نسبت به دستکش های تک لایه اندکی کاهش پیدا کرده است.

این نوع از دستکش کف دوبل و چرمی به طور معمول در کشورهای ایران، پاکستان یا چین تولید شده و وارد بازار ایران می شوند.

انواع دستکش کف دوبل
یکی از انواع دستکش کف دوبل به صورت دولایه تولید می شود، که جنس لایه‌ی اول از کتان و لایه‌ی رویی از چرم گاو بسیار با کیفیت است.
در هنگام استفاده از دستکش کار همانند کار های برشکاری و جوشکاری، انگشت اشاره از دیگر انگشتان دست بیشتر در معرض خطر و آسیب است، به همین سبب یک لایه‌ی دیگر بر روی انگشت اشاره‌ی این دستکش به صورت جداگانه برای امنیت بالاتر و بیشتر دوخته شده است.
تمامی قسمت های این دستکش به صورت کامل دوردوزی شده است تا در برابر پارگی، سایش و سوراخ شدن مقاومت بالایی از خود نشان دهند.
باید به این نکته توجه داشته باشید که این نوع از دستکش کف دوبل، به دلیل لایه های ضخیمی که دارد برای انجام کارهای ظریف و نازک پیشنهاد نمی ‌شود.

پیشنهاد کارشناسان وب سایت ایمن آریان این است که اگر به یک دستکش مستحکم و مقاوم برای انجام کارهای سنگین صنعتی مانند تعمیرات نیاز دارید، این نوع از دستکش انتخاب بسیار مناسب و خوبی است تا از دستان شما در برابر صدمات احتمالی در هنگام کار بخوبی محافظت نماید.
از معروف ترین انواع دستکش کف دوبل می توانیم به دستکش کف دوبل نسوز، دستکش کف دوبل برزنتی، دستکش کف دوبل چرمی و دستکش کف دوبل استنلی اشاره کنیم.

هر کدام از این نوع دستکش ها ویژگی های خاص و مربوط به خود را دارند و شما می توانید با توجه به شغل و حرفه ای که مشغول به آن هستید هر کدام از این نوع دستکش هارا انتخاب نمایید.
شما می توانید از طریق همین صفحه برای اطلاعت بیشتر با کارشناسان ما تماس و سفارشات خود را ثبت کنید.

https://imenarian.com/blog/2022/10/25/%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%a9%d8%b4-%da%a9%d9%81-%d8%af%d9%88%d8%a8%d9%84/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.