فروش دستکش

تولیدی ایمن آریان برترین تولید کننده ی تخصصی انواع محصولات ایمنی چرمی در جمهوری اسلامی ایران است. تاکید بر برترین بودن؛ پشتوانه ای از قدمت، تجربه، تحقیق علمی و میدانی را پشت سر خود دارد. استفاده از مواد اولیه شرکت های معتبر در صنعت چرم و پارچه و بهره گیری از نیروهای کار آزموده در تولید، موجب تمایز محصولات این شرکت در مقایسه با محصولات مشابه در بازار گردیده است.

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

فرایند فروش دستکش
قبل از پرداختن به موضوع فروش دستکش، ابتدا بهتر است آشنایی نسبی نسیبت به این محصولات پر کاربرد داشته باشیم.

دستکش ها انواع بسیار متنوع و مختلفی دارند و به تبع این کاربرد های زیاد و متنوعی هم دارند.

برای مثال از دستکش ورزشی در فعالیت های ورزشی مانند دستکش دروازه بانی فوتبال استفاده می شود و یا از دستکش زمستانی ورزشی در ورزش های برفی همچون اسکی به کار برده می شود.

گونه ای دیگر از دستکش ها، دستکش های چرمی زنانه و مردانه هستند که معمولا جنبه تزئینی و نیز گاها حفاظت از دستان در برابر سرما را دارند.

جدای از دستکش های نام برده شده انواع دیگری از دستکش ها به نام دستکش های ایمنی وجود دارند که موضوع این مطلب هستند.

دستکش های ایمنی برای حفاظت از دستان کارگران، افراد شاغل در صنایع مختلف و به طور کلی هر کسی که در معرض خطرات و آسیب های دست است، طراحی و ساخته شده اند.

در بازار دستکش های ایمنی را با نام های دیگری چون: دستکش کار، دستکش صنعتی، دستکش کارگری و … می شناسند، پس با شنیدن نام های دیگر این دستکش چندان تعجب نکنید.

این دستکش ها کاربرد های بسیار وسیعی در صنعت دارند. برای مثال از این دستکش ها در بلورسازی، صنایع ذوب آهن، صنایع ساخت خودرو و قطعات آن، جوشکاری، ریخته گری، ساختمان سازی، صنایع بهداشتی و دارویی، صنایع برق، کارخانجات و کارگاه های تولیدی، سرامیک سازی و … کاربرد دارند.

از آنجا که این دستکش ها انواع مختلفی دارند، تفاوت های زیادی در آن ها از جنس مواد اولیه گرفته تا نوع کاربرد وجود دارد، بنابر این در هنگام خرید و فروش دستکش ایمنی باید به این موارد توجه کرد.

حال که دانستیم دستکش کار چیست و چه کاربرد هایی دارد به سراغ فروش دستکش می رویم. به طور کلی بهترین راه فروش دستکش صنعتی هم برای تولیدی ها و هم برای خریدار، مراکز معتبر تولید این دستکش ها هستند، چرا که با حذف واسطه ها قیمت نهایی برای خریدار بسیار مقرون بصرفه تر خواهد بود، علاوه بر این با خرید از مجموعه تولیدی معتبری همچون ایمن آریان، این اطمینان خاطر وجود دارد که دستکش از بهترین مواد اولیه ساخته شده است و از نظر کیفیت بسیار مناسب می باشد.

پس اگر به دنبال خرید مقرون به صرفه و در کنار آن دسترسی به محصولی با کیفیت هستید از بخش فروش دستکش ایمن آریان غافل نشوید و پس از ارتباط با کارشناسان فروش دستکش ایمن آریان و کسب اطلاعات مورد نیاز نسبت به ثبت سفارش و خرید اقدام نمایید.

لازم به ذکر است که تولیدی ایمن آریان در حال حاضر از بین انواع دستکش های ایمنی تنها به تولید دستکش های
دستکش کف چرم پشت برزنت (مهندسی) و دستکش کف چرم پشت برزنت (طرح کره ای) می پردازد.جهت اطلاع از قیمت و ثبت سفارش با شماره تلفن های ۰۲۱۵۵۲۵۷۹۱۳ تماس بگیرید

قیمت انواع دستکش
یکی از موضوعاتی که در فروش دستکش باید مورد توجه قرار بگیرد، قیمت انواع دستکش ایمنی است.

با توجه به اینکه، این ابزار بسیار متنوع است، بنابراین در فروش دستکش نمی توان قیمت دستکش ایمنی را بطور مشخص بیان کرد.

چرا که فاکتور های مختلفی از جمله، جنس مواد اولیه، برند تولید کننده، استاندارد های به کار برده شده در ساخت دستکش و … در قیمت دستکش ایمنی موثر اند و نمی توان قیمت ثابتی برای آن در نظر گرفت.


البته با استعلام از سایت های معتبری همچون سایت ایمن آریان می توان قیمت انواع مختلف و با کیفیت دستکش های ایمنی را استعلام کرد.

برای ارتباط با کارشناسان ایمن آریان به سایت این مجموعه به آدرس www.imenarian.com مراجعه کنید و از بخش تماس با ما، با کارشناسان ما برای استعلام قیمت ارتباط بگیرید.

در سیاست های شرکت های تولیدی و فروش دستکش، برای فروش دستکش مزایایی در نظر گرفته شده است. از آن جا که این شرکت ها بدون واسطه اقدام به فروش می نمایند، بنابر این فروش دستکش توسط این مراکز تولیدی با قیمتی به صرفه تر صورت می پذیرد. پس برای خریدی مقرون به صرفه و مطمئن با ایمن آریان در ارتباط باشید.

لازم به ذکر است که تولیدی ایمن آریان در حال حاضر از بین انواع دستکش های ایمنی تنها به تولید دستکش های
دستکش کف چرم پشت برزنت (مهندسی) و دستکش کف چرم پشت برزنت (طرح کره ای) می پردازد.جهت اطلاع از قیمت و ثبت سفارش با شماره تلفن های ۰۲۱۵۵۲۵۷۹۱۳ تماس بگیرید

https://imenarian.com/blog/2022/10/25/%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%a9%d8%b4/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.